Korvigt värre.

Imorgon blev visst idag lördag. De två senaste dagarna har bara runnit förbi. Tiden går bra fort ibland.
Idag har jag varit på stan en sväng och inhandlat lite söt topp (till nästa helgs trevligheter med våra goa vänner) en present till vår kommande 35-åring i kompiskretsen och lite små myssaker till vårt hem. Jag kom hemifrån utan barn tillsammans med min vän så det var väldigt lugnt och skönt att kunna prova kläder i god ro. 
Nu sitter vi och inväntar att pappa ska komma hem från träningen så vi kan ha lite lördagsmys här hemma.

Jim har börjat gå med sin gåvagn nu, han går lite "korvigt" men han tar sig fram. Jätteduktig liten kille. 

I veckan kom inbjudningarna till min och "Nennos" 30-årsfest så ikväll blir det att skriva adresser och slicka kuvert. Festen börjar närma sig, nu är det "bara" tre månader kvar. 
Nu klev mannen innanför dörren så det är dags att logga ut.

Dagens ord: Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.


Mojo!!

Kommentarer
Postat av: emma

mmmmm ska bli trevligt att se hur inbjudningkorterna blev :)

2011-02-19 @ 18:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0