Kör på ändå

Vi har ännu inte kommit iväg och köpt någon ny kamera än då nån av småfolket här hemma hade sönder den och tyckte det gick bra att använda den som en trumpinne. Det är displayen på kameran som är trasig så man ser liksom inte hur bilderna blir som man tar. Nu kör jag på ändå och hoppas att kameran lyckas fånga det jag är ute efter.
Idag har det varit dagisdag för Jack så Jim och jag har tagit det ganska piano. Imorse när vi klev upp ville Jack att vi skulle hälsa på pappas jobb, så det gjorde vi efter dagis. Jack är verkligen imponerad av det pappa jobbar med. Han jobbar som kran- och- truckförare här i Norrköpings hamn. Jack både fascineras och häpnas över de stora maskinerna. Jag tror att det är vad Jack för tillfället vill jobba med när han blir stor. Det och så dinosauriejägare så klart.


Busted!! Där inne får du väl inte vara?


Jack är glad att han är hemma och inte behöver ha en massa kläder på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0