Ojsan

Jag har så mycket i huvudet just nu att jag skickade iväg ett inlägg som inte var färdigskrivet. Jo i alla fall Jim fick en massa leksaker som han utforskar och lekar med för fullt ( ja när han inte klättrar) Av oss fick han en bobbycar som brorsan försöker lägga beslag på fast han har en egen. Jag tror att han är nöjd med sin dag, han har ju lite svårt att uttrycka sig verbalt än så länge även om det kommer många ljud ur hans mun.

Jim vinkar (fint som de kungliga), klappar händerna, sjunger och gör rörelser till imse vimse spindel väldigt mycket just nu. Man märker när man lägger honom på kvällarna att det är mycket som händer i hans lilla värld för han har lite svårt att ligga still och slappna av.

Idag har jag och syster yster varit och inhandlat födelsedagspresent till våra blivande 50 och 60- åringar i familjen. På lördag blir det fest på kvällen.
På fm på lördag ska vi ha klädbytardag i Riks City i Haga, så hela dagen är fullbokad.
Nu är det snart dags för soffmys inväntar att Mannen ska komma hem från sin träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0