Skenet bedrar!!


Visst ser han så snäll, söt och oskyldig ut vår lilla Jim. Då kan jag tala om att skenet bedrar.
Han har den senaste veckan förvandlats till Jim " klätterkrigaren" Karlsson. Han klättrar på ALLT!!
Det är visserligen roligt att han vill utforska och vi har försökt att inte sätta för mycket gränser för vad han inte får göra, han har fått röra sig väldigt fritt. Både jag och Pappa Bus tror inte på en massa förbud utan vill att barnan själva ska upptäcka vad som är farligt (under uppsikt av oss självklart). Det är full fart när Jim är vaken helt enkelt. Jag tror att när Jim kommer igång och går ordentligt kommer detta att lägga sig (förhoppningsvis).

Både jag och Jim har fyllt år sen senast jag skrev. Jag har fyllt 30 och Jim 1ÅR!!! Kan inte begripa att det gått ett år sen jag satt på dagis då jag hade jour och kände konstiga sammandragningar i magen, det känns som det vore för bara ett par månader sen.

Jag firade min födelsedag med min lilla familj i lugn och ro. Vi var ute och lekte på fm och då kom det ett blombud från Mannen. Det var jättefina stora rosor och liljor (som jag hade i min brudbukett) med ett kort till där det stod: "Grattis på födelsedagen (mitten av meddelandet är bara för mig och mina närmstas ögon att se) Min alldeles egna MILF ( ett tecken på att han tycker att jag börjar bli gammal kanske?!?). Han kan min mr Clark Kent. Efter det åkte vi ut till Aborreberg och mös i solen. På em tog vi spårvagnen in till stan och åt mat på Athena (lamm givetvis). Vi gick alla utan jacka, det var ju så himla underbart väder ute. När vi var på väg till Papa grappa för att köpa italiensk glass gick vi förbi Fräcka fröken och träffade Mannens moster och kusin så vi blev sittandes där med varit rusdryck och njöt i solen. Jag kunde inta haft en bättre 30-årsdag

Jim firade vi på hans stora dag den 24 april (påskdagen). På fm kom Jenny med familj och hälsade på. På em kom nästan hela släkten (några saknade givetvis)
Vi bjöd på mat och jordgubbstårta, kyckling gratäng med ris och sallad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0